Reklamy nadawane przez radio

Reklamy radiowe składają się wyłącznie z warstwy audio, ze względu na przekaźnik w którym są emitowane. Reklama taka powinna skupić się na zwróceniu uwagi konsumenta, na rozbudzeniu pragnienia wysłuchania takiej reklamy. Powinna zostać w pamięci odbiorcy i ukształtować jego późniejsze decyzje zakupowe. Z tego powodu agencje reklamowe starają się sprawić, aby reklama radiowa była jak najbardziej ciekawa i różniąca się od innych. Reklamy radiowe nadawane są w przerwach audycji, kilka razy na godzinę. Z reguły wyprodukowanie reklamy audio nie wiąże się z wysokimi kosztami. Reklama radiowa trafia do dużej liczby konsumentów, ze względu na popularność słuchania radia. Radio jest słuchane podczas jazdy samochodem czy wykonywania różnych czynności domowych. Niestety z tego powodu emisja reklamy w radiu wiąże się z tym, że słuchacze szybko o niej zapominają, ponieważ podczas słuchania radia skupiają się także na innych rzeczach, tak więc ich cała uwaga nie jest skupiona na wysłuchaniu reklamy i jej zapamiętaniu.

Comments are closed.