Nowa forma reklamy

Reklama ambientowa to stosunkowo nowa forma reklamy, wymyślona w celu zaspokojenia rosnących wymagań reklamowych konsumentów, przełamania rutyny, zaciekawienia, wywołania szoku i zdobycia wielkiej popularności, która przełoży się na późniejsze decyzje zakupowe klientów i wzrost sprzedaży reklamowanego produktu i usługi. Jest to reklama niestandardowa, która może pojawić się niemalże na każdym obiekcie i w każdej przestrzeni, między innymi na autobusach czy w szkołach. Dzieli się ona na reklamę zewnętrzną oraz wewnętrzną. Reklama taka jest przygotowywana na specjalne zamówienia dla określonego produktu i robiona pod określoną grupę odbiorców. Jej popularność bierze się głównie z formy w jakiej się ją stosuje. Jest ona przedstawiona poprzez niestandardowe środki. Podczas kreacji takiej reklamy zwraca się szczególnie dużą uwagę na otoczenie w jakiej reklama powinna zostać umieszczona. Często reklama taka jest interaktywna i wykorzystuje kontrowersje do zwrócenia uwagi klienta. Zaangażowanie klienta wpływa na jego decyzje zakupowe.

Comments are closed.