Erotyka, a reklamy

Poziom dzisiejszego marketingu reklamowego jest różny. Często możemy się oburzać z powodu reklam, które zawierają bardzo silny podtekst seksualny. Ciężko jest tego czasami uniknąć, szczególnie gdy reklamowane są produkty na wzmocnienie potencji, czy antykoncepcja. Problematyka tego zjawiska jest bardzo rozbudowana. Opieranie kampanii na seksualności pewnych osób jest bardzo skuteczne, ale wpływa niezwykle silnie na elementarne części naszej świadomości. Niestety, ale niektórzy mogą być szczególnie podatni na komunikaty reklamowe z podtekstem erotycznym, dlatego też trzeba je poddać pod lupę. Reklamy o lekkim zabarwieniu erotycznym najczęściej są wzbogacane w śmieszny kontekst, który pozwala przełamać skutecznie lekkie zażenowanie, czy też uczucie wstydu. Wszystko zostaje obrócone w nieco rubaszny żart, który jest łatwiejszy do strawienia, niż poważna treść o zabarwieniu erotycznym. Trzeba sobie zdawać sprawę z naszej podatności na takie treści i filtrować je, aby nie ulegać manipulacji reklamowej.

Comments are closed.