Kryptoreklamy

Reklamy, które nie przekazują pewnych treści bezpośrednio, są bardzo cenione przez użytkowników internetu. Podstawową zaletą kryptoreklam jest przede wszystkim brak jawnej perswazji, która jest bardzo nielubiana przez użytkowników internetu. Jak można sprawić, aby treści reklamowe nie dominowały w naszym otoczeniu? Musimy dokładnie wiedzieć, jak działają poszczególne narzędzia marketingu, aby móc się wystrzegać pewnych typowych pułapek, które są na nas zastawiane przez marketingowców. Marketing jest bardzo perfidną dziedziną, która potrafi naprawdę bardzo mocno wpływać na stan naszej świadomości. Często jesteśmy bezsilni wobec komunikatów reklamowych, które są wplatane w treści popularne. Umiejscowienie reklam w popularnych programach rozrywkowych jest bardzo skuteczne i nosi nazwę lokowania produktu. Coraz częściej oglądając telewizje, można dostrzec taką formę reklamy, gdy na około sekundę w kadrze kamery pojawia się „przypadkowo” logo określonego producenta spożywczego, czy należącego do innej branży.

Comments are closed.