Stałe działanie reklamowe

Reklama może być elementem jedynie działań w ramach kampanii marketingowej, jak też może być również realizowana w sposób stały. W przypadku reklam stałych mają one przede wszystkim budować rozpoznawalność marki danej firmy. Natomiast reklamy czasowe nastawione są na promowanie określonego przekazu marketingowego, czyli przede wszystkim na reklamowanie określonych produktów czy usług firmy. Jednocześnie w ramach kampanii marketingowych bardzo często realizowane są działania mające na celu wykorzystanie różnorodnych rodzajów reklamy, co pozwala na uzyskanie znacznie lepszych efektów. Oczywiście za przygotowanie działań marketingowych, w tym reklamowych mogą być zarówno odpowiedzialne działy marketingowe, które działają przede wszystkim w większych firmach. Z drugiej strony działania reklamowe realizowane są również w wyspecjalizowanych firmach, czyli przede wszystkim agencjach reklamowych. Są one w stanie zrealizować zarówno kampanie marketingowe jak też kampanie reklamowe, co zależy przede wszystkim od wielkości danej agencji.

Comments are closed.