Tworzenie haseł reklamowych.

Żeby coś sprzedać, trzeba znaleźć odbiorców. Najczęściej wiąże się to z uruchomieniem kampanii reklamowej. I to właśnie w tym miejscu stykamy się z takim zagadnieniem jak – hasło reklamowe. Czym ono jest i jakie powinno być? Otóż hasło reklamowe jest krótką informacją, czy też przysłowiową wisienką na torcie. Żeby zachęcić potencjalnych odbiorców do działania należy ich do tego zachęcić. Nie wystarczy podać, że oferujemy modne ubrania, czy sportowy samochód. Znacznie lepszy efekt osiągniemy wzywając odbiorców reklamy do działania. tak więc nasze hasło reklamowe powinno wzbudzać chęć do konkretnego zachowania. Powinno przy tym być jasno i zwięźle skonstruowane. Wielokrotnie, takie zwroty bazują na rymach, czy pewnych skojarzeniach. Hasło jest grą słów, które na długo zapadnie klientom w pamięć. Musi być zatem krótkie i łatwe do powtarzania. Często do haseł dopasowywana jest linia melodyjna. Krótkie piosenki łatwiej zapamiętujemy. Nucąc zapamiętane melodie nieświadomie rozpowszechniamy reklamę. tak więc konstruowanie haseł jest istotnym elementem kampanii reklamowych.

Comments are closed.