Rollupy jako upominki reklamowe

Zazwyczaj upominkami reklamowymi były długopisy, smycze i baloniki z logotypem firmy. Naturalnie pomysłów na tego typu gadżety promocyjne jest wiele, ostatnio się jednak zdarza, że upominkami reklamowymi staja się rollupy. Oczywiście nie trafiają takowe do pierwszego lepszego klienta takie zazwyczaj daje się większym odbiorcom. Producenci materiałów budowlanych dają takowe hurtownikom, developerom i innym firmom, jakie bezpośrednio są zagadnieniem zainteresowane. Wiadomo w ramach rabatów można szukać dodatkowa moc promocyjną.Na pewno rollupy jako upominki reklamowe mogą się sprawdzić, ale tego typu akcje trzeba sobie dobrze przemyśleć, nie można niczego robić pochopnie, bowiem to może się okazać nietrafioną inwestycją, a w dalszej kolejności stratami finansowymi. Bowiem jedna taka reklama sporo nie kosztuje, ale jeśli będziemy liczyli rollupy w setkach, to nakład finansowy jest już dość okazały. Lepiej więc czegoś tej dziedzinie pochopnie nie robić.

Comments are closed.