Funkcje i formy reklamy

Prowadzący działalność usługową, handlową, wytwórczą, lub przedstawiciele artystycznych zawodów wiedzą, jak ważna w ich zawodowej egzystencji jest reklama. To swoisty łącznik, przekaźnik między nadawcą odbiorcą.

 

Pomaga dotrzeć jednym do drugich i spełnia rozmaite funkcje: informuje o pojawieniu się na rynku nowego produktu, usługi bądź wykonawcy, motywuje do zakupu przedstawiając zalety, a przemilczając wady, utrwala pozytywne wrażenia nabywców, zatrzymuje ich przy danym produkcie (usłudze bądź wykonawcy, uświadamia konsumentów o możliwościach i zasobach rynkowych, o sposobach dzięki którym mogą spełnić swoje potrzeby, pomaga przedsiębiorcom sprzedać swoje towary bądź usługi, wpływa na wzrost popularności twórców: muzyków, pisarzy, aktorów i sprawia, że ich działania artystyczne docierają do szerszego grona odbiorców, pomaga nowicjuszom zaistnieć na rynku. Jak widać reklama jest praktycznie niezbędnym narzędziem, dzięki, któremu można promować firmę oraz zdobywać nowych klientów dla swoich produktów.

Comments are closed.