Wielkość ma znaczenie czyli naprawdę duży format

Rozmiar ma znaczenie w przypadku reklamy zewnętrznej, tzw. outdoorowej. Wszyscy przyzwyczailiśmy się do widoku wielkich plakatów nie tylko w największych miastach, ale też i mniejszych miejscowościach. Od czasu do czasu na wierzch wypływa gorąca dyskusja czy można tam umieszczać gołe modelki czy modeli, potem sprawa cichnie. Ale fakt faktem im głośniej o bilboardach tym lepiej dla reklamodawców i firm udostępniających powierzchnię reklamową. Na plakatach dzieci uczą się czytać i na stałe zagościły już one w naszym krajobrazie. Działając na ogół bardziej podprogowo, choć w przypadku sklepów z elektroniką najczęściej chodzi o zaprezentowanie cen i konkretnej oferty. Przewagę nad plakatami zaczynają też zdobywać ekrany LED, które umożliwiają urozmaicenie znacznie formy przekazu. Youtube w centrum miasta to już coś. Reklama wielkoformatowa na przystankach to też strzał w dziesiątkę. Zwłaszcza, że tu naprawdę łatwo o skupienie uwagi, znudzonego czekaniem na autobus, klienta. A jeśli ma to dodatkowo jeszcze miejsce w nocy, kiedy reklama jest podświetlona i daje poczucie większego bezpieczeństwa, choć złudne, to sukces murowany.

Comments are closed.