Tylko bez fajerwerków proszę…

Tworząc reklamę w jakiej kol wiek formie trzeba koniecznie pamiętać, że nie wszyscy kochają wodotryski. Teksty z niuansami i dwuznacznościami, dowcipami i tym podobne. Dokładnie tak samo jak nie każdy kupi super technologicznie zaawansowany produkt, bo on potrzebuje prostego drewnianego stołka. Nic więcej. Pomyślcie. Skoro mamy Furby, Ubi, tablety i inne gadżety to dlaczego wciąż są produkowane lalki szmacianki i drewniane kolejki? Bo są ludzie, którzy chcą i wolą je kupować. Tworząc reklamę też trzeba o nich pamiętać. W przypadku tej grupy każda „wymyślna” reklama może zyskać etykietkę po prostu „głupia” i zapewnić nie sprzedaż, a jedynie czarny PR. Dlatego tak ważne jest targetowanie odbiorców reklamowych treści i wychodzenie naprzeciw dokładnie ich potrzebom. A skuteczność globalnej reklamy telewizyjnej systematycznie spada. Nikt nie lubi być traktowany jak wszyscy, mów do klienta indywidualnie i szanuj go, a odwdzięczy Ci się kupnem Twoich produktów i usług i przywiązaniem do marki. Nie pozwól by poczuł się jak idiota.

Comments are closed.