Sztuka argumentacji

Klienci lubią myśleć. Nie warto traktować ich jak bezmózgowców nawet jeśli w reklamie im takich osobników pokazujemy. Ludzie lubią się porównywać z innymi. Poza tym często robią to zupełnie bezwiednie. To od nas silniejsze. Cenimy sobie wszyscy rzeczy praktyczne, dlatego warto podkreślać to w reklamie. I zawsze trzeba być uczciwym. Wykorzystując to wszystko o czym dotychczas napisaliśmy można stworzyć dla klientów ofertę, która spełni ich oczekiwania, rozwiąże ich problemy, pozwoli poczuć się dobrze i komfortowo. Warto nawiązać do tego, że inni ludzie kupili lub nie nabyli tego produktu i co na tym zyskali/stracili. Racjonalizacja działania odbywa się automatycznie w naszych mózgach. Wystarczy zaledwie ją wspomóc i nakierować na właściwe tory. A wszyscy będą naprawdę mega zadowoleni. Jak jeszcze przekonać do siebie klienta? Wszyscy lubimy pomagać innym i być dobrym. Angażujmy swoją markę społecznie. Dajmy się poznać ludziom od strony filantropa. To będą również poważne argumenty dla naszych klientów aby kupować właśnie nasze produkty.

Comments are closed.