Szeptem do mnie mów…

Jeszcze parę lat temu to było całkowite novum na polskim rynku reklamy. Dziś marketing szeptany to bardzo popularne narzędzie w komunikacji z klientem i przedstawianiu mu swojej oferty. Wbrew pozorom nie polega on na rozdawnictwie darmowych próbek i zachwalaniu czegoś na forach z czapy. Dobrze przeprowadzony marketing szeptany pozwoli nam osiągnąć wszystkie wymarzone w marketingu cele. Po pierwsze wzrost zaufania do marki i powiększenie jej wiarygodności w oczach klienta. po drugie przywiązanie do wypróbowanego produktu i wyrobienie, większej niż się wydaje lojalności wobec marki, po trzecie poniesienie tego wszystkiego w świat. A przecież nie ma nic lepszego niż rekomendacja goździkowej, koleżanki. Jednym słowem „Nie da Ci ojciec nie da Ci matka tego co może dać Ci sąsiadka”. Potem produkt już zawsze będzie trafiał do koszyka w hipermarkecie lub na zakupach w osiedlowym sklepiku. Bo wiemy co dobre. Dlatego nie należy się bać rozdawania darmowych próbek, a nawet pełnowymiarowych sztuk towaru. Jeśli faktycznie jest dobry ta strategia się na pewno sprawdzi.

Comments are closed.