Siła telewizyjnej reklamy

image Obecność reklam telewizyjnych jest bardzo powszechnym w naszym otoczeniu zjawiskiem. Wszyscy przyzwyczailiśmy się już do obecności nieraz półgodzinnych bloków w przerwie niektórych hitów filmowych. Najgorsze co możemy robić, to gdy bezwiednie oglądamy reklamy i nie poddajemy pewnych treści krytyce. Reklamodawcy bardzo chcą, aby treść prezentowana w reklamie była „chłonięta” przez oglądających. Ma to jednak określone skutki w naszym przyszłym zachowaniu i postrzeganiu rzeczywistości. Wcale nie jesteśmy tak niezależni i odporni na manipulację jak się nam wydaje. Reklama w rzeczywistości jest sztuką przekonywania oraz pokazywania świata pod odpowiednim, zachęcającym nas kątem. Twórcy reklam telewizyjnych, czy wstępów reklamowych do filmów w sieci wcale nie są złymi ludźmi- oni po prostu wybitnie wykonują swój zawód, tworząc treść, która jest nie tylko zachęcająca, ale i przekonuje do określonych działań, czy produktów. Jest to niesamowite, ile kreatywnej i skutecznej perswazji można zmieścić w kilkuminutowym bloku.

Comments are closed.