Reklama w przestrzeni miejskiej

Reklamy są praktycznie wszędzie i każdego dnia otaczają nas z różnych stron. Różne billboardy oraz plakaty są także praktycznie nieodłącznym elementem przestrzeni miejskiej. Niestety nie zawsze są one wystarczająco estetycznie i często niezbyt dobrze prezentują się w otaczającej je przestrzeni. Powoduje to mało estetyczny efekt przede wszystkim w bardziej zabytkowych dzielnicach. Dlatego wiele miast, przede wszystkim te, którym zależy na przyciągnięciu turystów, tworzy różne dosyć restrykcyjne przepisy i regulacje, które mają na celu przeciwdziałanie takim sytuacjom i zachowanie odpowiedniego wyglądu różnych dzielnic. Warto pamiętać, że reklama nie musi wcale szpecić, nawet jeśli znajduje się w pobliżu zabytków. Ważne żeby miała odpowiednią formę i estetykę, która będzie się właściwie komponowała z otoczeniem. Tutaj jednak bardzo wiele zależy od firm oraz agencji reklamowych, które powinny troszczyć się o to, żeby tworzyć przyjemną, estetyczną przestrzeń i w ten sposób również kształtować swój wizerunek.

Comments are closed.