Reklama w Internecie. Nie wsadzaj wszystkiego do jednego worka

Internet rządzi. Dla nikogo nie jest już tajemnicą, że to najskuteczniejsze medium dla przekazu marketingowego. Trzeba go jednak umiejętnie stosować, w postaci właściwie dobranego miksu działań marketingowych. Reklama w Internecie nie jedno ma bowiem imię. Reklama PPC, e-mail marketing, reklama w mediach społecznościowych, SEO. Niektórzy popełniają ten błąd, że skupiają się jedynie na jednym, góra dwóch z tych form. Do pracy na sukces trzeba zaprząc jednak dosłownie wszystko. Choć nie we wszystkich tych obszarach działania przełożą się bezpośrednio na sprzedaż. Social Media Marketing to jednak przede wszystkim budowanie wizerunku, a SEO to klikalność strony. Może się on przełożyć na sprzedaż, ale nie musi. Do tego potrzebne są dodatkowe posunięcia. Jeśli pragniemy o bezpośrednim przełożeniu musimy zdecydować się na reklamę PPC, choć jej skuteczność w pewnych sektorach sprzedaży niestety zaczęła spadać. A to w związku z tym, że klienci, a raczej w tym wypadku świadomi konsumenci dóbr wszelakich, wolą wykorzystywać porównywarki cenowe. Dobrze i tam się zareklamować.

Comments are closed.