Reklama lokalna, jak dotrzeć do klienta z taką ofertą

Nie wszystkie dobra mogą być przeznaczone do reklamy ogólnopolskiej. Co należy robić w zakresie marketingu jedynie na lokalnym rynku? Reklama lokalna daje również możliwość dywersyfikacji produktu lub jego rodzajów w zależności od regionu. To duży plus i właściwie wykorzystany, może dawać dużą przewagę nad konkurencją. Jak więc robi się reklamę lokalną? Mistrzami takiej formy reklamy są dyskonty spożywcze i wielkie sieci hipermarketów. Czasami warto sięgnąć jedynie po ich sposoby postępowania. Choć ulotki to przekleństwo, gazetki reklamowe przestały być z nimi wrzucane do jednego worka i klienci chętnie po nie sięgają. W końcu warto wiedzieć gdzie udać się na najbliższe zakupy, łatwo w ten sposób porównać ceny i okazje zakupowe. Takie ulotki można umieszczać również w Internecie. Inną formą reklamy lokalnej jest współpraca z również lokalną prasą i forami internetowymi. Wówczas mamy pewność, że docieramy do silnie i właściwie stargetowanej grupy klientów. Wydane pieniądze nie zostaną wyrzucone w błoto.

Comments are closed.