Search
Kategorie
Szkolenia
    W Warszawie ludzie mają wielkie możliwości jeśli chodzi o wynajem sal szkoleniowych. Istnieje tam mnóstwo pięknych obiektów, w których można zorganizować mniejsze lub większe szkolenie. Większość sal szkoleniowych usytuowanych jest w centrum Warszawy, dzięki czemu uczestnicy szkoleń zapewne nigdy nie będą mieli problemu z dojazdem na miejsce. Wynajem sal szkoleniowych Warszawa jest bardzo dobrze dopasowany do potrzeb uczestników z różnych branż. W wielu salach znajdują się komputery, z których w trakcie szkolenia można korzystać. Te komputery jak najbardziej sprawdzają się w przypadku szkoleń komputerowych, z konkretnych programów. Wynajem sal szkoleniowych Warszawa możliwy jest na kilka godzin, na cały dzień lub na kilka dni. Im dłużej wynajmuje się jakąś salę, tym bardziej na koniec istnieje szansa uzyskania jakiegoś rabatu. Praktycznie w każdej sali szkoleniowej znajduje się Internet bezprzewodowy, ekran do projekcji, rzutnik, Flipchart oraz pisaki z blokiem, notebook do projektora, cyfrowy dyktafon, radio-magnetofon, a także camera cyfrowa. Jest to pełne wyposażenie, które pozwoli przeprowadzić profesjonalne szkolenie. Wynajem sal szkoleniowych Warszawa jest bardzo wygodny nie tylko jeśli chodzi o pełne wyposażenie techniczne, ale również wszelkie inne dodatkowe udogodnienia. Niektóre sale szkoleniowe wynajmowane są wraz z możliwością pełnej obsługi cateringowej. Można zamówić sobie obiad albo mały poczęstunek obejmujący ciepłe napoje oraz jakieś słodkości. Takie sale zawsze trzeba odpowiednio wcześniej zamawiać ponieważ cieszą się one w Warszawie dużym uznaniem, przez co cętko jest znaleźć najodpowiedniejszy termin. Za sale szkoleniowe płaci się przeliczając wszystko na godziny, w czasie których korzysta się z nich lub dni. Dla przykładu jeden dzień szkoleniowy w średniej sali kosztuje około 500 złotych, a jeśli ktoś chce dodatkowo obsługę cateringową, to musi dopłacić około 100 złotych. Wybór sal szkoleniowych w Warszawie jest bardzo duży, przez co czasem ciężko się zdecydować.

Reklama alkoholu

Kwestie reklamy alkoholu w Polsce są szczególnie mocno dyskutowane. Podstawowym czynnikiem, który ogranicza dostępność reklam alkoholu, jest oczywiście Ustawa o Wychowaniu w Trzeźwości i Przeciwdziałaniu Alkoholizmowi. Jest to bardzo rozbudowany akt prawny, który przede wszystkim kodyfikuje pewne aspekty zakupu alkoholu, jego reklamy oraz ogólnej dostępności. W Polsce w świetle prawa może być jedynie reklamowane piwo, które oczywiście zawiera określoną ilość alkoholu. Reklamy wina są jedynie sprytnie tworzone przez producentów. Już kilkukrotnie spotkaliśmy się z reklamami wina, które najczęściej opierały się na przedstawianiu festiwalów muzycznych, które sponsorowane są przez określonego producenta wina. Było to sprytne ominięcie trudnych do pokonania przepisów. Warto zwrócić uwagę na ten bardzo kreatywny krok. Podobne działania reklamowe zostały podjęte swojego czasu przez znanego producenta wódki, który postanowił reklamować swoją nazwą fikcyjne wydarzenie sportowe. Nazwa wydarzenia bardzo przypominała pełną nazwę produktu i jej charakter.

Comments are closed.