Reklama a wizerunek firmy

Tworzenie reklam zazwyczaj kojarzy się z działaniem, które ma na celu przyciągnięcie klientów i zachęcanie ich do wydania pieniędzy na produkty lub usługi jakiejś konkretnej firmy. W praktyce warto jednak pamiętać, że reklama spełnia znacznie więcej różnych funkcji, które mają bardzo duże znaczenie dla każdej firmy. Przede wszystkim jednym z jej zadań jest kształtowanie odpowiedniego wizerunku firmy, marki lub produktu. W końcu nie każda osoba, która zobaczy ulotkę, spot w telewizji lub inną tego typu treść, będzie zaraz zainteresowana zakupem. Na pewno jednak taki przekaż wywrze na niej określone wrażenie i sprawi że zacznie ona sobie wyrabiać opinię na temat danej oferty. Dlatego warto brać pod uwagę nie tylko natychmiastowy efekt, który przyniesie jakaś kampania reklamowa, ale także jej bardziej długotrwałe skutki. Na pewno ryzykowane jest tworzenie kontrowersyjnych przekazów, które zostaną zapamiętana przez ludzi nawet długo po tym jak sama kampania zniknie z ekranów telewizorów lub z billboardów.

Comments are closed.