Nagość w reklamach

image Treści reklamowe mogą być często bardzo kontrowersyjne i obrazoburcze. Szczególnie mocno mogą one uderzać, gdy łamią obowiązujące tabu i wpływają w sposób wyraźny na emocje odbiorców. Takie kampanie reklamowe są bardzo mocno dyskutowane oraz oceniane przez wielu ludzi. Siła przebicia takich komunikatów jest naprawdę bardzo duża, problemem kampanii tego typu jest przede wszystkim trudność z określeniem prawdopodobnego rezultatu reklamy. Czasami niektóre środowiska mogą odpowiedzieć na reklamy bardzo ostro i doprowadzić nawet do bojkotu marki. Ciężko jest oceniać długofalowe oddziaływanie pewnych kampanii marketingowych. Czasami uderzenie kontrowersją może się okazać wystarczające i dawać sukces- w wielu sytuacjach było wręcz przeciwnie. Reklama potrafi być naprawdę mieczem obusiecznym i tworzyć niespotykane wcześniej rezultaty. Trzeba sobie zdawać sprawę z siły komunikatów reklamowych i ich ewentualnego oddziaływania na ludzi. Kontrowersja czasami popłaca w przypadku reklam, a czasami staje się poważnym problemem dla marki.

Comments are closed.