Mobilna dźwignia handlu czyli świetlny plecak reklamowy

Nie powiemy nic odkrywczego przypominając, że reklama dźwignią handlu jest. Z upływem lat jej rola staje się, dla prowadzenia jakiegokolwiek biznesu, coraz bardziej istotna. Dlatego stała się ona wręcz wszechobecna.
Czym jest reklama outdoor?
Reklama zewnętrzna, często też opisywana akronimem OOH –angielskie out of home, to, jak określają eksperci rodzaj przekazu marketingowego, którego celem jest nie tyle przekazanie informacji, ale zwrócenie uwagi potencjalnego odbiorcy produktu. Czasami wystarczy jedno enigmatyczne słowo, lub krótkie hasło. To właśnie reklama zewnętrzna jest matką tzw. „zajawki”. To właśnie ona najpierw ma się zagnieździć w umyśle klienta, a dopiero potem rozpoczynana jest właściwa kampania.
Przyciągnąć uwagę za wszelką cenę
Bez pierwotnego zainteresowania klienta nie ma popytu. Jak zwrócić uwagę ludzi na swój produkt, jeśli biznesowi konkurenci próbują zrobić to samo? Stawka została podniesiona do maksimum zarówno pod względem kosztów jak i środków potrzebnych do osiągnięcia tego celu.

Comments are closed.