Kiedy reklama kontekstowa może się opłacić?

Myśląc o reklamie kontekstowej powstaje pierwszorzędne pytanie. Czy w dobie wszystkich adblockerów i powszechnej niechęci, żeby nie powiedzieć nienawiści do wyskakujących banerków, linków itp, itd. reklama Adwords może się jeszcze w ogóle opłacić? Właśnie z tych powodów skończyła się przecież również złota era blogowania pod reklamy. I w blogosferze liczy się teraz treść, a nie wciskanie ludziom czegokolwiek. Kiedy w ogóle i pod jakim warunkiem ten sposób docierania do klienta ma sens? Po pierwsze powiedzmy sobie, że jednak ma. Inaczej cały marketing nie miałby w ogóle racji bytu. Adwords ma swoje znaczenie przede wszystkim przy docieraniu do grupy nowych klientów. Takich, których chcemy przyciągnąć na naszą stronę i nakłonić do złożenia zamówienia. „Starzy” klienci raczej już nie będą korzystać z linków i reklamy, mając przetartą drogę i ugruntowaną opinię na temat firmy. Zawsze jednak możemy informować w ten sposób również o naszym nowym produkcie. Reklama będzie nam się opłacać jeśli jej koszty będą mniejsze niż zyski ze sprzedaży oferowanych dóbr. To jasne. Dlatego najlepiej w ten sposób sprzedawać jednak luksusowe produkty lipowskie.

Comments are closed.