Kiedy reklama jest skuteczna?

Odpowiedź wydaje się oczywista. Wtedy kiedy przekłada się na sprzedaż produktów lub usług. Jak więc skutecznie dotrzeć do klienta i nakłonić go do opróżnienia portfela z ciężko zarobionych pieniędzy. Drogi są dwie. Potwierdzili to nawet naukowcy. A te drogi to serce i rozum. Swoją drogą coś Wam to mówi, prawda? Emocje pozwalają dostać się do portfela każdego twardziela. Dlatego w ten sposób są również konstruowane kampanie społeczne. Dlatego też samochody zwykle reklamują piękne panie, a w reklamach produktów dla rodziny zawsze albo prawie zawsze pojawiają się dzieci, które powiedzą, że kurczak jest „socysty”. No i jak tu nie kupić. Jednak czasami niezbędne są tzw. twarde argumenty, no i wtedy musimy użyć autorytetu. Stąd w reklamach leków pojawiają się lekarze, a w reklamach olejów silnikowych mechanicy. A jeśli chodzi o grę na emocjach to warto wspomnieć sposób na celebry tę. Dlatego wiele banków w Polsce i telefonii komórkowych wydaje krocie na reklamę z udziałem gwiazd. Inni zaś ich punktują i mówią, że to mydlenie oczu. Jednym słowem używają twardych argumentów.

Comments are closed.