Jak przyciągnąć do siebie klienta?

Reklamy jak wiadomo bywają różne, tak samo zresztą jak ich nośniki, ale zawsze obowiązuje ta sama zasada. Musisz zwrócić uwagę klienta. W formie wizualnej lub dźwiękowej reklamy radiowe i telewizyjne, reklama zewnętrzna liczy się dowcip gra słowna. W słowie pisanym liczy się tytuł. Inaczej Twoja najwspanialsza na świecie oferta pójdzie do kosza z etykietką SPAM na przyszłość. Dlatego naprawdę warto się postarać. Czas ucieka wieczność czeka, a Ty przecież musisz jeszcze sprzedać w życiu parę rzeczy. Mail, ofertę napisz najpierw, a potem pomyśl dłużej o tytule. Jednak aby być oryginalnym do wyboru masz cały arsenał środków. Swojego klienta możesz: zaskoczyć, rozbawić, złożyć obietnicę przekazania ważkich informacji, zszokować, odwołać się do jego osobistych doświadczeń. Dlatego warto klienta swego dobrze poznać i postępować wedle zasady. Poznaj klienta swego jak siebie samego. Tylko wtedy możesz poznać jego potrzeby. A tylko zaspokajając potrzeby, naprawdę a nie na niby, jesteś w stanie sprzedać swój produkt.

Comments are closed.