E-mail marketing skuteczniejszy niż myślisz

Udział e-mail marketingu w rynku reklamy stale rośnie, bo też właściwie użyty może przynieść prawdziwie duże zyski. Według szacunków 1 złotówka wydana na ten cel może przynieść nawet 43 złote czystego zysku. A to przecież jedynie statystyki. E-mail marketing to możliwość doboru ściśle określonego target group, która jest ściśle zainteresowana odbiorem od nas informacji i oferty handlowej. Istnieje więc małe prawdopodobieństwo, że nasze maile wylądują jedynie w spamie. Ponadto każda wiadomość e-mail może być ściśle dopasowana do profilu naszego klienta. Łącznie z użyciem jego imienia i określeniem jego indywidualnych potrzeb. To bardzo istotne, aby właśnie indywidualnie stworzyć dla klienta taką ofertę albo nazwijmy to nawet eleganckim zaproszeniem do zakupów. Nie ma mowy o nachalnym nagabywaniu. Klient musi mieć podaną jedynie możliwość wyboru. Nawet jeśli nie dokona go teraz to sprawmy by o nas mile pamiętał i wrócił w przyszłości. Na efekty więc trzeba będzie być może zaczekać, ale na pewno przyjdą i poniesione koszty zwrócą się w dwójnasób. A może i więcej.

Comments are closed.