Deficyt jakości w reklamie

image Jakość treści reklamowej systematycznie spada. Mało kto obecnie dba o poziom tworzonych reklam- chodzi głównie, o przyciągniecie uwagi i przekazanie pewnych treści, które nie zawsze są warte jakiejkolwiek uwagi. Niestety, ale jest to problem bardzo szeroko zakrojony i ciężko jest znaleźć odpowiednie rozwiązanie takiej sytuacji. Regulacje prawne nic w tej materii nie zmienią, albowiem ludzie po prostu nie zwracają dostatecznej uwagi na przepisy i z pewnością się do nich nie zastosują. Ponadto tworzenie prawa ograniczającego i kodyfikującego treści reklamowe naprawdę jest bezcelowe. Jak można podnieść poziom reklamy w Polsce? Przede wszystkim konieczny jest warsztat i właściwa edukacja osób, które pragną się tym zajmować w przyszłości profesjonalnie. Edukacja i informacja ma kolosalne znaczenie- jeśli odpowiednio zostaną poprowadzone tory edukacyjne, to możemy liczyć na przestrzeń marketingową wypełnioną pomysłowym i przyciągającym wszystkich contentem. Nie warto marnować uwagi i czasu na kiepską treść!

Comments are closed.