Czy skandale służą reklamie?

Powszechnie wiadomo, że w reklamie chodzi o to by jak najwięcej osób o nas, naszej firmie, czy produktach, mówiło. Dlatego wiele przedsiębiorstw stosuje technikę skandalu, by pozyskać w ten sposób darmową reklamę. Szokujące wydarzenia są chętnie przekazywane i to różną drogą. Bywa i tak, że skandaliczne zachowania, obrazy itp. są komentowane nawet w ogólnodostępnej telewizji. Tak więc skandal nie koniecznie jest szkodliwy dla firmy. Oczywiście gdy ma się nad nim kontrolę. Wielu celebrytów z premedytacją prowokuje skandale wokół swojej osoby. wszystko po to, by było o nich głośno. Żyjemy w świecie, który lubi podglądać innych, zaglądać za kulisy. Naszą szarą rzeczywistość ubarwiamy sensacjami. Dlatego kontrolowane stosowanie skandalów w wielu przypadkach może posłużyć za reklamę. Zwłaszcza gdy chcemy trafić z ofertą do ludzi młodych, działających często na bazie zaprzeczenia. Skoro coś jest zabronione to czemu właśnie tego nie kupić, czy nie skorzystać z tak krytykowanej oferty. Można zatem stwierdzić, że skandale, ale te kontrolowane pomagają reklamie. Najczęściej stają się darmową promocją.

Comments are closed.