Czarno-białe czy kolorowe

Ulotkarstwo przybiera rozmaite formy, wielu przedsiębiorców przeglądając oferty popularnych drukarni zastanawia się, czy inwestować w ulotki monochromatyczne, oparte tylko na jednym kolorze – ewentualnie dodatkowo na kolorowym papierze – takie wszak są tańsze niźli ulotki na papierze kredowym w pełnej wersji kolorystycznej. Odpowiedź jest prosta – drukarnia Wałbrzych robi wszystkim co tej się zleci, ale nie wszystko niestety się sprzeda dobrze w oczach klienta wystarczy sobie przypomnieć dziesiątki rozmaitych ulotek, jakie wsadzane są do skrzynek. Te czarno-białe zupełnie nie przykuwają uwagi, są bowiem nieestetyczne i niejakie, a co za tym idzie – nie dają efektu w postaci klientów. Dlatego też, kiedy następnym razem an naszym horyzoncie pojawi się drukarnia Wałbrzych, to należy widzieć, że tutaj trzeba zainwestować w dobre materiały reklamowe, ulotki full kolor na pewno ie są wiele droższe, niźli te monochromatyczne, jednobarwne. Dlatego też tylko takie zlecać powinniśmy.

Napisz komentarz