Budowanie marki od czego zacząć?

Jeśli jesteś właścicielem firmy, managerem słowem szychą, a zajmujesz się budowaniem lub odświeżaniem wizerunku Twojej firmy to musisz się uniżyć i bardziej zbliżyć się do swoich pracowników z działu sprzedaży i obsługi klienta. Już mówię dlaczego? To oni wiedzą najlepiej jak wygląda ta firma zarówno od środka, jak i oczami klienta. A co ajważniejsze, znają oczekiwania tegoż klienta lepiej niż ktokolwiek inny. Oni analizę SWOT do celów projektu bradingu przeprowadzą dla Ciebie najszybciej. Skoro znasz już mocne i słabe strony, łatwo przystąpisz do działania. Podstawą jest poprawa słabostek, ale rzecz jasna chodzi takę o zbudowanie właściwej strategii marketingowej. Pamiętaj. Obiecuj klientowi tylko to, co rzeczywiście możesz dla niego zrobić. Zasada identyczna jak przy dzieciach. Jednak broń Boże nie traktuj swoich klientów jak dzieci. To zrujnuje markę w 5 minut. Natomiast żmudne budowanie zaufania i dotrzymanie obietnic to potencjał na lata, a może i na pokolenia. Warto. Przekonały się o tym największe marki jak Coca Cola, Ford i wiele innych.

Comments are closed.