Search
Kategorie
Szkolenia
    W Warszawie ludzie mają wielkie możliwości jeśli chodzi o wynajem sal szkoleniowych. Istnieje tam mnóstwo pięknych obiektów, w których można zorganizować mniejsze lub większe szkolenie. Większość sal szkoleniowych usytuowanych jest w centrum Warszawy, dzięki czemu uczestnicy szkoleń zapewne nigdy nie będą mieli problemu z dojazdem na miejsce. Wynajem sal szkoleniowych Warszawa jest bardzo dobrze dopasowany do potrzeb uczestników z różnych branż. W wielu salach znajdują się komputery, z których w trakcie szkolenia można korzystać. Te komputery jak najbardziej sprawdzają się w przypadku szkoleń komputerowych, z konkretnych programów. Wynajem sal szkoleniowych Warszawa możliwy jest na kilka godzin, na cały dzień lub na kilka dni. Im dłużej wynajmuje się jakąś salę, tym bardziej na koniec istnieje szansa uzyskania jakiegoś rabatu. Praktycznie w każdej sali szkoleniowej znajduje się Internet bezprzewodowy, ekran do projekcji, rzutnik, Flipchart oraz pisaki z blokiem, notebook do projektora, cyfrowy dyktafon, radio-magnetofon, a także camera cyfrowa. Jest to pełne wyposażenie, które pozwoli przeprowadzić profesjonalne szkolenie. Wynajem sal szkoleniowych Warszawa jest bardzo wygodny nie tylko jeśli chodzi o pełne wyposażenie techniczne, ale również wszelkie inne dodatkowe udogodnienia. Niektóre sale szkoleniowe wynajmowane są wraz z możliwością pełnej obsługi cateringowej. Można zamówić sobie obiad albo mały poczęstunek obejmujący ciepłe napoje oraz jakieś słodkości. Takie sale zawsze trzeba odpowiednio wcześniej zamawiać ponieważ cieszą się one w Warszawie dużym uznaniem, przez co cętko jest znaleźć najodpowiedniejszy termin. Za sale szkoleniowe płaci się przeliczając wszystko na godziny, w czasie których korzysta się z nich lub dni. Dla przykładu jeden dzień szkoleniowy w średniej sali kosztuje około 500 złotych, a jeśli ktoś chce dodatkowo obsługę cateringową, to musi dopłacić około 100 złotych. Wybór sal szkoleniowych w Warszawie jest bardzo duży, przez co czasem ciężko się zdecydować.

Aromamarketing, czyli reklama zapachowa

Marketing zapachowy to stosunkowo nowa forma reklamy, która jednak zyskuje popularność ze względu na efektywność tej reklamy. Reklama zapachowa ma na celu zaangażowanie bodźca węchu konsumenta, tak aby kojarzył daną firmę lub produkt z odpowiednim zapachem. Przyjemne zapachy wpływają pozytywnie na zaangażowanie konsumentów w relacjach z marką. Badania potwierdziły, że klient częściej wraca do firmy, w której spotyka się z przyjemnymi zapachami wypełniającymi wnętrze. Jest to nietypowa forma reklamy, dlatego też zwraca ona uwagę klientów. Specjaliści od marketingu zapachowego są w stanie wykreować logo firmy za pomocą zapachu. Zapach ten będzie kojarzy przez konsumentów w ten sam sposób co logo wizualne czy dźwiękowe. Podczas reklamy produktu powinno się zaangażować jak najwięcej zmysłów odbiorcy, aby przekaz został jak najlepiej zapamiętany, dlatego tak korzystne jest wpływanie na zmysł węchu obok wpływania na zmysł wzroku, słuchu i dotyku. Aromamarketing jest skuteczną reklamą produktu.

Comments are closed.